tirsdag 14. mars 2017

DAG 1 HOS LANDSBYARKITEKTENE

Dag 1

Jeg hadde avtalt med Mikael(daglig leder) å møte opp kl 9 mandags morgen. Trafikken fra Asker til Bekkestua på en mandag består mye av trafikk, ble jeg fortalt av onkelen min, som skulle kjøre meg, fordi han jobber i sandvika, som ikke er så langt unna. Men det var ikke noe trafikk, som gjorde at jeg fikk en time til overs. jeg begynte å gå inn til byen og satt meg ned på en hyggelig bakeri W.B Samson der jeg bestilte min første kaffe for dagen.


Etter kaffen hadde klokken begynt å nærme seg ni, så jeg begynte å tusle mot gården.
jeg ble møtt med varme smil og faste håndtrykk. jeg fikk min egen pult, fordi en av de ansatte var borte på grunn av barselpermisjon. Jeg hadde et møte med Mikael der vi ble enige om tiden på arbeidsdagene denne uka som var fra 9 til 16:30.



arbeidsoppgave jeg fikk besto av å tegne litt på sketchup, lage lunsj, rydde i materialene de hadde hatt med seg(de har nylig flyttet) og sortere produktopplysninger samt med andre ting. Mikael fortalte hvordan de jobbet, og hvordan et prosjekt kan variere fra ett annet. Jeg fikk også i oppgave å sortere gjennom tidligere skisseprosjekt som de hadde gjort gjennom årene. Her fikk jeg sett litt av oppdragene de har hatt og hvordan de, f.eks løste et prosjekt med et hus som skulle bygges på. Dagen gikk fort unna og jeg hadde fått litt innsikt i hvordan de jobbet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar